Een klacht indienen

Als klant heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen als je onze klantendienst gecontacteerd hebt maar je niet tevreden was met het antwoord op je vraag.

Hoe dien ik een klacht in?

  • Open ons contactformulierNieuw venster .
  • In Reden voor contact kies je voor Andere.
  • Vul je klantnummer en de andere verplichte velden in.
  • Begin met het woord Klacht en geef ons zo veel mogelijk informatie in het veld Aanvraag.
  • Indien nodig kan je tot 3 bijlagen toevoegen.
  • Vink Ik ben geen robot aan en klik op Versturen.

Zodra we je klacht ontvangen hebben, zal deze doorgestuurd worden naar de betrokken afdeling zodat we je vraag kunnen beantwoorden.

Wat als ik niet tevreden ben met het antwoord?

Je hebt al een klacht ingediend en je bent niet tevreden met het antwoord dat je hebt gekregen? In dit geval zijn er andere diensten die je kan contacteren:

Gelieve er rekening mee te houden dat deze diensten geen deel uitmaken van onze klantendienst. Indien je beslist om via deze weg een klacht in te dienen, dan zal je voor de opvolging van je dossier met hen contact moeten opnemen.

Contacteer onze klantendienstNieuw venster .

Hou volgende gegevens bij de hand:

  • Je klantnummer die vermeld is op je factuur.
  • Je contactgegevens (gsm-nummer, e-mailadres).
  • Het nummer van de factuur die je betwist.

Je hebt het recht om binnen de 14 dagen na de installatiedatum kosteloos op te zeggen, d.w.z. er zullen geen abonnementsgelden of extra kosten aangerekend worden voor het verbreken van je contract.

Opgelet!

  • Je betaalt wel voor de installatiekosten.
  • Verbruik tijdens deze periode wordt eveneens aangerekend.