Als klant heb je de mogelijkheid om een klacht in te dienen als je onze klantendienst gecontacteerd hebt maar je niet tevreden was met het antwoord op je vraag.
Hoe dien ik een klacht in?
- Open ons contactformulierNieuw venster
.
- In Reden voor contact kies je voor Andere.
- Vul je klantnummer en de andere verplichte velden in.
- Begin met het woord Klacht en geef ons zo veel mogelijk informatie in het veld Aanvraag.
- Indien nodig kan je tot 3 bijlagen toevoegen.
- Vink Ik ben geen robot aan en klik op Versturen.
Zodra we je klacht ontvangen hebben, zal deze doorgestuurd worden naar de betrokken afdeling zodat we je vraag kunnen beantwoorden.
Wat als ik niet tevreden ben met het antwoord?
Je hebt al een klacht ingediend en je bent niet tevreden met het antwoord dat je hebt gekregen? In dit geval zijn er andere diensten die je kan contacteren:
Gelieve er rekening mee te houden dat deze diensten geen deel uitmaken van onze klantendienst. Indien je beslist om via deze weg een klacht in te dienen, dan zal je voor de opvolging van je dossier met hen contact moeten opnemen.