Hier is hoe je de verwijdering van je domiciliëringsmandaat kunt aanvragen:
Via de MyScarlet-app
- Tik linksboven op het scherm op je profiel.
- Tik vervolgens op Factuurinstellingen.
- Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan. Je zou het momenteel gebruikte bankrekeningnummer voor je domiciliëring moeten zien.
- Tik op Stop mijn domiciliëring.
- Tik vervolgens op Bevestig.
Het mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag daadwerkelijk verwijderd. Als je factuur of afschrift al in voorbereiding was, zal de domiciliëring nog een laatste keer plaatsvinden.
Via de MyScarlet-website
- Log in op MyScarletNieuw venster
.
- Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan. Je zou het momenteel gebruikte bankrekeningnummer voor je domiciliëring moeten zien.
- Klik op Stop mijn domiciliëring.
- Klik vervolgens op Bevestig.
Het mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag daadwerkelijk verwijderd. Als je factuur of afschrift al in voorbereiding was, zal de domiciliëring nog een laatste keer plaatsvinden.
Opgelet: als de vermelding Het bedrag wordt van je rekening gehaald op ..., zichtbaar is op je factuur of aanrekening, betekent dit dat je domiciliëringsmandaat definitief is verwijderd.