Veelgestelde vragen over tv-zenders

Het is niet mogelijk om een abonnement op Netflix te nemen via Scarlet of om naar Netflix te kijken via je decoder. Je kan je natuurlijk wel abonneren via Netflix zelf en gebruik maken van een ander toestel (computer, tablet,...) om naar je favoriete films en series te kijken.

  • Heb je een smart-tv? Dan heb je waarschijnlijk al een Netflix-applicatie of kan je deze downloaden. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar de fabrikant van je toestel.
  • Heb je geen smart-tv? Heel wat spelconsoles en dvd- en Blu-ray-spelers bieden ook een applicatie voor Netflix aan. Een andere optie is het aankopen van een extra toestel (bijvoorbeeld een Chromecast) om toch Netflix te kunnen kijken op je tv.

Je kan de volgorde van je zenders als volgt wijzigen:

  • Druk op de Menu-knop en selecteer mijn account > instellingen > zenders hernummeren.
  • Je krijgt nu een lijst van TV-zenders te zien.
  • Om de zendervolgorde te wijzigen, pas je het ruilprincipe toe. Concreet betekent dit dat je twee zenders van plaats verwisselt.
    • Selecteer de zender die je wil verplaatsen en druk op OK.
    • Selecteer de zender die je in de plaats wil zetten en druk op OK.
    • Kies bevestigen wanneer je de gewenste zenders van plaats hebt gewijzigd. De wijzigingen zijn onmiddellijk actief.

Om de zenders terug in de standaardvolgorde in te stellen, druk je op de Menu-knop en selecteer je vervolgens mijn account > instellingen > zenders hernummeren > standaard.

Scarlet biedt haar klanten het essentiële aan tegen de scherpste prijs. Om deze voordelige prijzen te behouden, kunnen niet alle zenders in ons basisaanbod worden opgenomen. Je kunt echter wel zenderboeketten toevoegen!

Het is helaas niet mogelijk van zelf een zenderaanbod of een boeket samen te stellen.

Een overzicht van alle zenders, boeketten en passes vind je hierNieuw venster .

Het is helaas niet mogelijk om Proximus Pickx te gebruiken met Proximus TV for Scarlet, omdat wij deze dienst niet aanbieden.