Wat met betalingen?
Als je één of alle producten stopzet, dien je het abonnement van de overledene te betalen tot maximum 7 dagen na je aanvraag om de producten stop te zetten. We maken altijd een eindafrekening op. Doet er zich een probleem voor? Bekijk hieronder onze tips.
- Wordt een betaling via domiciliëring niet uitgevoerd vanaf een geblokkeerde rekening van de overledene?
Ga na of je de factuur of aanrekening via een andere bankrekening kunt betalen. Zo vermijd je aanmaningskosten als je niet op tijd betaalt. Neem, indien nodig, contact op voor de betaling uit te stellen of het bedrag in schijven te betalen.
- Kwamen de meldingen over een nieuwe factuur voordien via sms of e-mail bij de overledene terecht?
Vraag, wanneer je opzegt, om de eindafrekening op te sturen naar een ander gsm-nummer, ander e-mailadres of naar een postadres. Heb je toegang tot de MyScarlet van de overledene, kun je dat daar ook aanpassen.
- Heb je een tegoed?
Staat er op de eindafrekening dat je nog een bedrag tegoed hebt? Het bedrag wordt automatisch terugbetaald op de bankrekening die de overledene gebruikte. Is dat na enkele weken niet gebeurd, neem dan telefonisch contact op.
Is het duidelijker?