Ik heb al betaald

Indien je een herinnering krijgt wanneer je de betaling al uitgevoerd hebt, controleer dan of:

  • De factuur waarvoor je een herinnering kreeg betaald werd voor de uiterste betaaldatum. Vergeet niet dat, afhankelijk van je bank en de verwerking in onze systemen, het enkele dagen kan duren vooraleer je betaling is verwerkt. Betaal dus steeds voor de uiterste betaaldatum.
  • Het rekeningnummer waarop je het bedrag hebt overgeschreven BE43 0013 6602 2001 is.
  • Je het juiste bedrag betaald hebt.
  • Je de juiste gestructureerde mededeling hebt gebruikt (+++XXX/XXXX/XXXXX+++).
  • Je de facturen van de voorbije maanden op tijd hebt betaald. De herinnering werd mogelijk gestuurd voor een oudere factuur dat niet op tijd werd betaald. Surf naar MyScarlet en klik op het tabblad Facturen en betalingen om de status van je oude facturen na te kijken.

Indien dit allemaal in orde lijkt te zijn, dan hebben de herinnering en de betaling elkaar mogelijk gekruist. Het is niet nodig om ons je betaling telefonisch te bevestigen.

Heb je genoeg info?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, geef me wat tips