Ik heb nog niet betaald

Een factuur uit het oog verliezen… dat kan gebeuren. Als je niet op tijd betaalt, helpen we je met herinneringsberichten. Vermijd administratieve kosten en betaal zo snel mogelijk.

Worden er herinneringskosten aangerekend als ik niet op tijd betaal?
Betaal je factuur steeds voor de uiterste betaaldatum die vermeld staat op je factuur. Administratieve kosten worden aangerekend indien je je factuur te laat betaalt. Je krijgt tot 4 herinneringen voordat we je diensten blokkeren.

  • Eerste herinnering
    Enkele dagen na de vervaldatum sturen we je een eerste herinnering indien we nog geen betaling hebben ontvangen. Je ontvangt deze herinnering via sms en e-mail. De eerste herinnering is gratis.
  • Tweede herinnering
    In deze herinnering vragen we je de betaling alsnog uit te voeren om herinneringskosten ter vermijden. Je ontvangt deze herinnering via sms en e-mail. Ook deze herinnering is gratis.
  • Derde herinnering
    We sturen een derde herinnering indien we na de tweede herinnering nog steeds geen betaling hebben ontvangen. In deze brief vragen we je nogmaals je facturen te betalen om te vermijden dat we je diensten blokkeren. Je ontvangt deze via sms, e-mail en per post. Een herinneringskost van EUR 10 zal worden toegevoegd op je volgende factuur.
  • Vierde herinnering
    Een vierde herinnering sturen we via sms en e-mail om je te verwittigen dat je diensten geblokkeerd werden tot we je betaling hebben ontvangen. Deze herinnering is gratis.
  • Vijfde herinnering
    De vijfde en laatste herinnering is om je te informeren dat, indien je nu niet betaalt, we je diensten eenzijdig zullen stopzetten. Je ontvangt deze via sms, e-mail en per post. Een herinneringskost van EUR 10 zal aan je openstaand saldo worden toegevoegd.