Plan een afspraak

Als je een afspraak moet maken om een nieuw product te installeren, krijg je de mogelijkheid om een afspraak te maken wanneer je je bestelling plaatst.

Als je een afspraak moet maken omdat je een technisch probleem hebt, raden we je aan om eerst onze artikelen over internetproblemen en tv-problemen te raadplegen.

Als het probleem dan nog niet is opgelost, kun je contact opnemen met onze klantenserviceNieuw venster , die je probleem op afstand zal proberen op te lossen. Als het probleem desondanks aanhoudt, zullen onze medewerkers een technische interventie plannen.

Hoeveel kost technische interventie?

Dat hangt af van de oorsprong van je probleem:

Interventie is gratis, behalve als het probleem te maken heeft met je verticale bekabeling in een gebouw of in geval van opzettelijke beschadiging.

De interventie wordt gefactureerd aan € 50.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de bekabeling van je apparaten (draadloze oplossing, b-box/Internet Box, TV Box). De kosten van de dienst dekken de reistijd van de technicus en de tijd die nodig is om het probleem op te lossen. De service wordt ook in rekening gebracht voor defecte apparatuur als je een technicus nodig hebt om deze te vervangen.

Als de interventie echter binnen 14 dagen wordt herhaald, wordt dit slechts één keer in rekening gebracht.

Is het gelukt?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!