De factuuradres wijzigen

In MyScarlet kun je instellen welk adres bovenaan je factuur of aanrekening komt te staan. Als je het document per post ontvangt, wordt het naar dit adres gestuurd.

Wat heb je nodig:

  • Het adres waar je je factuur of aanrekening wilt ontvangen. Een postbus is ook mogelijk.
  • Je moet geregistreerd zijn op MyScarlet en ingelogd zijn via de app of website als beheerder.

Hoe ga je te werk?

  1. Open de MyScarlet-app.
  2. Tik op de cirkel linksboven, en dan op je naam.
  3. Tik daarna op Profiel aanpassen rechtsboven..
  4. Scrol naar beneden naar Factuuradres en tik op Adres wijzigen. Als je meerdere Scarlet-aansluitingen hebt, selecteer dan zeker de juiste
  5. Voer je nieuwe adres in en tik op Bewaar.
  1. Meld je aan op MyScarlet om je account te beheren. 
  2. Klik op Profiel bewerken.
  3. Scrol naar beneden naar Factuuradres en klik op Adres wijzigen. Als je meerdere Scarlet-aansluitingen hebt, selecteer dan zeker de juiste.
  4. Voer je nieuwe adres in en klik op Bewaar.

De wijzigingen worden, na controle, binnen 5 dagen toegepast. Als je factuur of aanrekening al door ons wordt voorbereid, wordt deze nog één keer naar het oude adres gestuurd.

Is het gelukt?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!