Je afspraak wijzigen of annuleren

Om een afspraak voor een technische interventie te annuleren of te wijzigen, hoef je geen contact met ons op te nemen. Je kunt al je gegevens beheren via de MyScarlet applicatie.

  1. Open de MyScarlet applicatie.
  2. Druk op je initialen linksboven in het scherm.
  3. Tik vervolgens op Opvolging.
  4. Tik daarna op de datum van de afspraak
    • Druk op Datum en tijd bewerken. Selecteer een nieuwe datum en het tijdsbestek dat jou het beste uitkomt en tik op Wijziging bevestigen.
    • Druk op Afspraak annuleren als de procedure niet meer nodig is.
    • Als je meer informatie wilt sturen, druk dan op Wijzig contact en voer eventueel een andere naam, telefoonnummer of e-mailadres in. Druk vervolgens op Wijziging bevestigen.

Klik op onderstaande knop en meld je aan op MyScarlet web.
Raadpleeg je afspraak

Je wordt direct doorgestuurd naar het tabblad Opvolging.

  1. Klik op de datum van de afspraak.
    • Klik op Wijzig datum en tijd. Selecteer een nieuwe datum en het tijdsbereik dat jou het beste uitkomt en druk op Wijziging bevestigen.
    • Druk op Afspraak annuleren als de procedure niet meer nodig is.
    • Als je meer informatie wilt sturen, druk dan op Wijzig contact en voer eventueel een andere naam, telefoonnummer of e-mailadres in. Druk vervolgens op Wijziging bevestigen.

Je kunt je afspraak tot 4 uur voor de oorspronkelijke afspraakdatum wijzigen en je ontvangt een sms en een e-mail ter bevestiging van je wijzigingsverzoek.

Is het gelukt?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!