Domiciliëring aanvragen

Volg deze stappen:

  1. Tik op je profiel linksboven op het scherm.
  2. Tik vervolgens op Factuurinstellingen.
  3. Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan.
  4. Voer je bankrekeningnummer (IBAN) in. Dit kan Belgisch of Europees zijn.
    Als het buitenlandse rekeningnummer niet wordt geaccepteerd, betekent dit dat domiciliëring niet mogelijk is.
  5. Tik vervolgens op Bevestig.
    Het mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag geactiveerd.
  1. Log in op MyScarletNieuw venster .
  2. Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan.
  3. Voer je bankrekeningnummer (IBAN) in. Dit kan Belgisch of Europees zijn.
    Als het buitenlandse rekeningnummer niet wordt geaccepteerd, betekent dit dat domiciliëring niet mogelijk is.
  4. Klik vervolgens op Bevestig.
    Het mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag geactiveerd.

Opgelet: zolang de vermelding Het bedrag wordt van je rekening gehaald op ..., niet zichtbaar is op je factuur of aanrekening, betekent dit dat je nog handmatig moet betalen.

Is het duidelijk?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, geef me wat tips