Volg deze stappen:
Via de MyScarlet-app
- Tik op je profiel linksboven op het scherm.
- Tik vervolgens op Factuurinstellingen.
- Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan.
- Voer je bankrekeningnummer (IBAN) in. Dit kan Belgisch of Europees zijn.
Als het buitenlandse rekeningnummer niet wordt geaccepteerd, betekent dit dat domiciliëring niet mogelijk is.
- Tik vervolgens op Bevestig.
Het mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag geactiveerd.
Via de MyScarlet-website
- Log in op MyScarletNieuw venster
.
- Scroll naar beneden tot je Domiciliëring ziet staan.
- Voer je bankrekeningnummer (IBAN) in. Dit kan Belgisch of Europees zijn.
Als het buitenlandse rekeningnummer niet wordt geaccepteerd, betekent dit dat domiciliëring niet mogelijk is.
- Klik vervolgens op Bevestig.
Het mandaat voor domiciliëring wordt pas vanaf de volgende dag geactiveerd.
Opgelet: zolang de vermelding Het bedrag wordt van je rekening gehaald op ..., niet zichtbaar is op je factuur of aanrekening, betekent dit dat je nog handmatig moet betalen.