Details over diensten door derden

Meer details vind je terug:

  • Op je papieren factuur: op de laatste pagina staat welke betaalsms'en, betaalnummers en mobiele betalingen je gedaan hebt, met een bedrag per dienst.
  • Via MyScarlet: op de pdf van je factuur staat welke betaalsms'en, betaalnummers en mobiele betalingen je gedaan hebt, met een bedrag per dienst.

Wat heb je hiervoor nodig:

  • Je moet ingeschreven en aangemeld zijn op MyScarlet via de app of website.
  • Je moet beheerder van je account zijn, zodat je o.a. je facturen ziet.
  • Als je verschillende MyScarlet-accounts beheert, selecteer dan de juiste door van account te wisselen.
  • Download de MyScarlet-app, als je dat nog niet hebt gedaan.

Volg dan deze stappen:

  • Open de MyScarlet-app.
  • Tik op Facturen en selecteer, eventueel via Al betaald, de maand die je zoekt.
  • Tik op Download pdf en ga naar de laatste pagina van de factuur.
    Heb je een betaalnummer of betaalsms gebruikt, staat wanneer en met welk nummer je een betaalnummer gebeld hebt, een betaalsms verstuurd of ontvangen hebt.
    Heb je een mobiele betaling gebruikt, staat de dienst, het bedrag, de leverancier en het tijdstip vermeld. Ook abonnementen op apps, sms’en of diensten zoals Netflix vind je hier.
  • Meld je aan op MyScarlet.
  • Klik voor de maand die je zoekt op de drie puntjes en daarna op Download pdf.
  • Ga naar de laatste pagina van de factuur.
    Heb je een betaalnummer of betaalsms gebruikt, staat wanneer en met welk nummer je een betaalnummer gebeld hebt, een betaalsms verstuurd of ontvangen hebt.
    Heb je een mobiele betaling gebruikt, staat de dienst, het bedrag, de leverancier en het tijdstip vermeld. Ook abonnementen op apps, sms’en of diensten zoals Netflix vind je hier.

Heb je in plaats van dit afschrift op de laatste pagina een factuur nodig? Neem dan contact op met de leverancier van de dienst.

Er gelden maximumprijzen voor betaalnummers en betaalsms'en. De prijs van mobiele betalingen zijn volgens verbruik, de prijs zie je op het moment van de betalingsbevestiging.

Is het duidelijker?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!