Verander van provider

Met Easy Switch verminder je het risico op onderbreking van je diensten en dubbele facturatie wanneer je van operator verandert. Je nieuwe provider beëindigt ook je abonnement bij ons.

  1. Neem contact op met je nieuwe provider.
  2. Geef je nieuwe provider je klantnummer en Easy Switch ID door. Deze gegevens vind je terug:
    • Via de MyScarlet-app: Open de MyScarlet-app, tik onderaan op  Producten en scrol helemaal naar beneden. Je ziet je Easy Switch ID en klantnummer vermeld staan.
    • Via de MyScarlet-website: Log in op MyScarletNieuw venster om je Producten te bekijken. Scrol helemaal naar beneden. Je ziet je Easy Switch ID en klantnummer vermeld staan.
    • Op je Scarlet-factuur: Je Easy Switch ID en klantnummer staan op de eerste pagina van je factuur. Als dit niet het geval is, vind je ze in het gedeelte Easy Switch-informatie op de laatste pagina van je factuur.

Je nieuwe operator zal contact met ons opnemen om je producten op te zeggen.

Dat kan natuurlijk ook. Je kunt gerust een abonnement bij een andere provider aanvragen zonder gebruik te maken van Easy Switch. Vergeet dan niet om je diensten zelf op te zeggen.

Als je al gebruik maakt van Easy Switch, hoef je je diensten niet zelf op te zeggen. Wij raden je dus aan om dit niet te doen.

Je abonnement stopt de dag na de installatie door je nieuwe operator. Wil je hier langer mee wachten, dan moet je dit op voorhand melden aan je nieuwe operator.

Heb je genoeg informatie?


Nee, ik heb meer hulp nodig
Ja, bedankt!