Er moeten extra werken worden uitgevoerd. Wat betekent dat?
Er zijn doorgaans 2 mogelijkheden waarom er extra werken nodig zijn om je aansluiting te realiseren:
- Er is nog geen telefoonaansluiting aanwezig in je woning. We spreken dan over de infrastructuur, je telefoonaansluiting hoeft niet actief te zijn bij een andere operator.
- Er is al een bestaande operator op je lijn actief, maar je bent dit vergeten te vermelden bij je registratie. Aangezien de bestaande lijn al in gebruik is, zijn er extra werken nodig om een nieuwe lijn aan te leggen. Indien dit het geval is, neem je best even contact op met onze klantendienst zodat Scarlet de lijn van je huidige operator toch nog kan overnemen.
Indien er nog geen telefoonaansluiting aanwezig is, zal dit na de registratie of tijdens het bezoek van de technieker vastgesteld worden. Er zal dan een aanvraag gebeuren om deze extra werken uit te voeren. Doorgaans gaat het over graaf- of bekabelingswerken die nodig zijn om de telefoonaansluiting in je woning aan te leggen. In bepaalde gevallen bepaalt de wet dat er een goedkeuring van de gemeente nodig is, waardoor het enkele weken kan duren alvorens de extra werken uitgevoerd kunnen worden. Er zijn geen bijkomende kosten verbonden aan deze extra werken.
Enkele dagen na de uitvoering van de extra werken, zal er een Scarlet technieker bij je langs komen om de installatie uit te voeren.
Is het gelukt?